Heeft u zich ook voorgenomen om dit jaar gezond te beginnen?Afvallen, meer sporten, een nieuwe baan vinden; de eerste week van januari gaan we er massaal voor. De motivatie is er aan het begin van het jaar volop, maar hamvraag is: hoe houd u het vol?Ik kan u helpen uw leefstijl te verbeteren. Lekker en gezond eten, leven en bewegen! 

Vaak is er in de tweede week van januari nog maar weinig over van de goede voornemens, en vallen we terug in het oude gedrag. Uw leefstijl blijvend veranderen is een uitdaging maar hoeft niet moeilijk te zijn. Kritisch kijken naar uw huidige voedingsinname en het gedrag hierbij, maakt vaak al veel duidelijk.Goede voornemens weegschaal
Kies bijvoorbeeld voor magere varianten van de producten die u nu gebruikt. Laat de suiker weg uit de thee, kies voor de zero varianten bij frisdrank en begin bij de avondmaaltijd met de groente. Dit zijn een aantal basis tips die u kunnen helpen, bij het veranderen van je voedingspatroon.
Mocht u toch moeite hebben met het aanpassen, dan is de diëtist de aangewezen persoon om u hierbij te helpen.  Voor u maak ik een voorbeeld- dagmenu op maat, dat past bij uw leefstijl, eetgewoonten en dagbesteding. Dit zal aansluiten op uw behoeften, rekening houdend met eventuele ziektebeelden. Het doel is een gezond eetpatroon aanleren en een gezond gewicht als einddoel. Niet ellendig lang lijnen en het jojo- effect stimuleren, maar effectief afvallen door kritisch naar uw voedingspatroon te kijken.goede voornemens

Neem nu vrijblijvend contact op, om te kijken wat ik voor u kan betekenen.
U wilt toch ook een gezond, fit en energiek 2014? Pak het dit jaar eens anders aan en ga ervoor!